Σελίδες

ΤΑ “ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ” ΕΙΧΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ


 ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ

            

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΚΠΟΜΠΗΣ 

- Πολιτεία Πύλη Πολιτών κυρίες και κύριοι ξανά εδώ κοντά σας. Μία  εκπομπή που  έχει

αποδείξει όλο αυτό το διάστημα ότι φέρνει στοιχεία στην επιφάνεια , πάντα με αποδείξεις

για όλους εσάς Σήμερα θα πάμε στον Πειραιά, είναι πολύ κοντά μας εδώ στην Αθήνα ένα

σημείο, το οποίο σηματοδότησε  σημαντικά τον πολιτισμό μας όταν βγήκαν στην επιφάνεια

κάποια δημιουργήματα των προγόνων μας, δεν θα έλεγα τυχαία, γιατί δεν υπάρχει τύχη αλλά

μέσα από μία διαδικασία που θα την ξετυλίξουμε σήμερα με την καλεσμένη μου μου την κυρία

Γκιούρα Θεοδώρα η οποία είναι υποψήφια Βουλευτής του πολιτικού φορέα

Ελλήνων Συνέλευσις στον νομό Κοζάνης. Κυρία Γκιούρα Καλώς ήρθατε ξανά την εκπομπή

- Καλησπέρα σας κύριε Σουφλερέ, καλώς σας βρίσκω και πάλι σε ακόμη μία εκπομπή. Καθώς

επίσης να καλησπερίσουμε και όλους τους τηλεθεατές τις Ελληνίδες και τους Έλληνες πολίτες

απανταχού της Γαίας.

- Να είστε καλά εμείς σας ευχαριστούμε που είστε ξανά κοντά μας εδώ και σήμερα Όπως είπα

πριν θα πάμε στον Πειραιά σε μία ανασκαφή που έγινε μέσα από μία διαδικασία ενός

κομπρεσέρ θα μας εξηγήσετε όμως εσείς που ήρθαν στην επιφάνεια και πάλι, αριστουργήματα

των προγόνων μας, που, όπως ξέρουμε όλοι,  όπου και να σκάψουν εδώ στην Ελλάδα είτε με

τη διαδικασία του μετρό στην Αθήνα είτε με τη διαδικασία του μετρό στη Θεσσαλονίκη και σε

πάρα πολλές άλλες πόλεις όπου κι αν σκάψει κανείς κάπου θα δει ότι ο πολιτισμός μας είναι

κάτω από την γη που πατάμε,  Ο Λόγος σε σας. 

- Και μάλιστα πάρα πολύ επιφανειακά κύριε Σουφλερέ είναι μόνο αυτή η αποκάλυψη των

ευρημάτων που θα αποκαλύψουμε σήμερα Όπου πραγματικά στο αντίκρισμα μιας εικόνας,

μπορώ να πω συγκλονίστηκα γιατί θα δούμε πώς κάτοικοι, άνθρωποι της τότε εποχής,

προσπαθούσαν να διασώσουν αυτά τα υπέροχα τεχνουργήματα των προγόνων μας. Αλλά δεν

είναι μόνο αυτό,

                           

 δεν συνέβη μόνο αυτή η εργασία ας  το πούμε έτσι, που έγινε το 1959 στον Πειραιά. Όταν μία

εταιρεία που άνοιγε ένα φρεάτιο, ο χειριστής του εκσκαπτικού μηχανήματος προσέκρουσε σε

μόλις ενάμιση μέτρο από το οδόστρωμα, από πάνω, σε ένα σκληρό αντικείμενο και τότε λοιπόν

αμέσως σταμάτησαν όλοι και κατάπληκτοι  αντίκρισαν τα δάχτυλα ενός Κούρου ενός Αγάλματος

Κύριε Σουφλερέ, και αμέσως ειδοποιήθηκε η αρχαιολογική υπηρεσία 


                        

                

όπου συνέχισε αυτήν την ανασκαφή και αποκαλύφθηκε ένα άγαλμα  Κούρου ύψους ενός

μέτρου και 90 Θεόρατο  

- Πολύ ψηλό, πολύ ψηλό. όσο μιλάτε βλέπουμε τις εικόνες από το συγκεκριμένο γεγονός που

αναφερόμαστε σήμερα , 1,90 είπατε ;


         

 

- Χάλκινο,  ήταν Χάλκινο  το άγαλμα, πολύ σπάνιο για τη  περίπτωση αυτή για την οποία μιλάμε.


  Καθώς επίσης και ανασύρθηκε και ένα άγαλμα Κόρης και εκείνο πάρα πολύ

μεγάλο σε ύψος περίπου 1,95 

-Τι εποχή χρονολογείται αυτό, ποιά  εποχή χρονολογείται; 

- Αυτό χρονολογείται γύρω στον 5ο με 4ο αιώνα προ Χριστού  κύριε Σουφλερέ και μάλιστα 

όλα όσα, βρέθηκαν,  τι θα πρέπει να πούμε ότι πολλά  ανασύρθηκαν από ναυάγια και μάλιστα

θα δούμε και πιο κάτω στις εκπομπές, πού βρέθηκαν οι Πολεμιστές του Ριάτσε και στην Ιταλία

2 θεόρατα  Χάλκινα αγάλματα 


                


Τα οποία απεικονίζουν δύο πολεμιστές που ανασύρθηκαν από το ναυάγιο θα δούμε τις περιπτώσεις

και του Ζακ Κουστώ, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα τον κάλεσαν στην Ελλάδα για ανασύρει ναυάγια

όπου,  ας αναλογιστούμε όλοι μας το τι ακριβώς έχει βρεθεί, το τι ακριβώς μας απέκρυψαν και το ότι

μας έχουν αφήσει στο φως.

 Αλλά και όλες οι εργασίες οι οποίες έχουν γίνει όπως αναφέρει το μετρό στην Αθήνα το μετρό στη

Θεσσαλονίκη να αναφέρουν μεγάλες οδούς Όπως είναι η Εγνατία Οδός.  Η Εγνατία Οδός όπου από

κάτω βρέθηκαν σε πάρα πολύ επιφανειακές εκτάσεις,  αγαλματα, κίονες, τα οποία   δεν γνωρίζουμε

ούτε καν πού βρίσκονται αυτή τη στιγμή.  Θα δούμε Ότι υπάρχει ακόμα και νόμος θα δούμε στις

επόμενες εκπομπές ότι σε περίπτωση που συμβαίνουν τέτοιες υποτίθεται τυχαίες ανασκαφές, 

τι ακριβώς συμβαίνει και πώς αντιδρά Η πολιτεία μας και το Υπουργείο Πολιτισμού. Θα τα δούμε

όμως αυτά στη πορεία έχουμε χρόνο να τα αποκαλύψουμε 

Μετρό Αθήνας 

Μετρό Θεσσαλονίκης 


Εδώ να κάνω μία παρένθεση ναι, Εχετε απόλυτο δίκιο κυρία Γκιούρα  και το είδαμε και σε μία

από τις προηγούμενες ημέρες που κάναμε μία  εκπομπή εδώ με τον κύριο Πλόσκα, Είδαμε

λοιπόν ο νόμος που έχει γίνει για τον αγωγό ΤΑΠ που περνάει τη χώρα μας και φτάνει μέχρι

και την Ιταλία,  δίνει το δικαίωμα λοιπόν σε αυτή την εταιρεία να έχει μία πλήρη κυριότητα από

όλα τα  σημεία που περνάει. Ακόμη και αρχαιολογικούς χώρους 

 Ετσι ακριβώς 

- Αρα λοιπόν, Έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά όταν βλέπουμε έναν πολίτη ο οποίος θέλει να

χτίσει σε ένα σημείο και βρήκε  μία πέτρα πάνω στην άλλη σταματούν τα πάντα. Όχι πως δεν

πρέπει να γίνει έτσι για να γίνει ‘έλεγχος, δεν λέω κάτι τέτοιο Αλλά όταν έχουμε μία εταιρεία η

οποία θέλει να περάσει έναν  αγωγό εκεί δίνουμε γη και ύδωρ 

Και μάλιστα υπογράφουν  και διάφορα μνημόνια θα πρέπει να πούμε κυριε Σουφλερέ

 Ναι έτσι.

Είναι πολύ συγκεκριμένα αναφέρονται μέσα σε νόμους και μέσα σε ΦΕΚ πολλών με εκατοντάδων

σελίδων όπου θέλει…... Ποιος πολίτης θα καθίσει να  τα αναζητήσει και να τα ψάξει όλα αυτά, 

δεν υπάρχει. Ούτε και οι ίδιοι που τα υπογράφουν, μας έχουν αποκαλύψει ότι δεν τα διαβάζουν

όλα αυτά,  εν πάσει περιπτώσει δεν είναι της παρούσης, θα συνεχίσουμε με το θέμα μας γιατί,

οι εικόνες που βλέπουμε είναι πραγματικά πάρα πολύ συγκινητικές 



βλέπουμε ότι αμέσως μετά την τυχαία  εντός εισαγωγικών αυτή η ανασκαφή, η αρχαιολογική

υπηρεσία προχώρησε παρακάτω, λίγα μέτρα παρακάτω που πραγματικά βρέθηκε ένας   χώρος,

  ένα δωμάτιο ας το αποκαλέσουμε έτσι 12 τετραγωνικών  όπου εκεί μέσα κυριε Σουφλερέ δεν

ανακαλύφθηκε όλος ο χώρος, Ακόμα μέχρι και σήμερα επιφανειακά αυτά που βρέθηκαν ήταν

πραγματικά συγκλονιστικά βλέπουμε  το άγαλμα το χάλκινο άγαλμα της θεάς Αθηνάς ύψους

2 μέτρων και 35 cm

Τεράστιο κι αυτό 

Βλέπουμε Ένα μαρμάρινο άγαλμα της θεάς Αρτέμης το οποίο τοποθέτησαν στην αγκαλιά της

θεάς Αθηνάς και θα δούμε για ποιον λόγο συνέβη αυτό, προφανώς για να γλιτώσουν τα

αγάλματα αυτά από κάποια λεηλασία της εποχής εκείνης . Βρέθηκαν Αλλά και βρέθηκαν επίσης

και αγάλματα, η μικρή Αρτέμη,  η μεγάλη Αρτέμη, βρέθηκαν αναθήματα βρέθηκαν και άλλα αρχαιο

λογικά ευρήματα όπως, ασπίδες, στήλες,  επιγραφές και πάρα πολλά άλλα . 

Σε μία εικόνα που πέρασε μόλις τώρα η κυρία Γκιούρα είδα ένα Είδα ένα μικρό άγαλμα σαν να

αγκαλιάζει το πιο μεγάλο

Ακριβώς ακριβώς σε αυτό αναφέρθηκα Μόλις πριν ότι θα δούμε πώς ακριβώς τοποθετήθηκαν

να τα κάνουμε αυτά έτσι Προφανώς και για εξοικονόμηση χώρου αλλά και την λεηλασία που έγινε

στην Αθήνα. Ενδεχομένως όπως Αναφέρει η πηγή του αρχαιολογου του δόκτωρ της

Αρχαιολογίας, του κυρίου Κωνσταντίνου Πασχαλίδη ο οποίος είναι στο αρχαιολογικό μουσείο

Αθηνών και ο οποίος θα πρέπει να αναφέρουμε ότι είχε κάνει και μία τεράστια έρευνα και για τα

ειδώλια που βρέθηκαν στην κέρο αλληγορία ή όπου πρόσφατα Έτυχε πάλι δεν υπάρχει πηγή να

δω και ένα ντοκιμαντέρ σε σχέση με αυτό είναι πραγματικά μεγάλη  η τεχνολογία με την οποία

τοποθετούσαν Ακόμα και τα ειδώλια σε πολύ συγκεκριμένα σημεία Προκειμένου να υποδεικνύουν

στους κατοίκους που υπάρχουν πολύτιμα μέταλλα κύριε  Σουφλερέ

Μάλιστα τι μου λέτε  που λέτε δεν το έχω ξανακούσει

Βεβαίως ,βεβαίως, Εχω συλλέξει στοιχεία πάρα πολλά μέσα από αυτή την έρευνα και από Δική

μου και του επιτελείου μου και έχουμε πραγματικά συγκλονιστεί να το πώς τοποθετούνταν

προκειμένου να γνωρίζουν που υπήρχε χρυσός, που υπήρχε χαλκός, που είχε ασήμι’

 Λοιπόν βλέπουμε ότι όσο προχωράμε σε αυτό το κομμάτι της γνώσης ανακαλύπτουμε ακόμη

μεγαλύτερη γνώση, η οποία δεν έχει έρθει στην επιφάνεια. Περισσότερη γνώση μπορώ να πω,

 Έτσι ακριβώς, βέβαια αυτά που  διασώζονται από τους από τους ιστορικούς της περιοχής

εκείνης τα οποία πολλά από αυτά ακόμα και κατεστραμμένα Οπότε είναι πολλά δεν έχουν

διασωθεί, Και πέρασα όμως θρύλοι από στόμα σε στόμα από παλαιότερες γενιές στις νεότερες

όμως στην ουσία είναι είναι το εύρημα, είναι αυτό που έχει αποκαλυφθεί, είναι ίδια η αποκάλυψη

κύριε Σουφλερέ εκεί έχει σημασία να εστιάσουμε και να δούμε ότι, δεν είναι δυνατόν ακόμα και

μετά από χιλιάδες χρόνια, ο πολιτισμός μας και η ιστορία μας να μείνουν θαμμένα στο σκοτάδι

δεν γίνεται. Δεν γίνεται διότι πάντα ιστορία μας μιλάε,ι πάντα ο πολιτισμός μας μιλάει, πάντα οι

πρόγονοί μας είναι εδώ και όταν Αυτοί θέλουν αποκαλύπτονται στοιχεία που πραγματικά θα

πρέπει να μάθουν όλοι οι Έλληνες πολίτες. Για να μπορούμε να θυμόμαστε αλλά και να

συνεχίσουμε με βάση το παρελθόν μας να συνεχίσουμε να δημιουργούμε στο παρόν μας για το

μέλλον μας που είναι το ‘ΟΛΟΝ κύριε Σουφλερέ 

Αποτυπώνεται πραγματικά μία, μία πραγματικότητα που δεν μπορεί να αλλάξει με τίποτα,

χιλιάδες όπως είπατε χρόνια έρχονται,  έρχονται πληροφορίες με, μόνο και μόνο εάν βγει στην

επιφάνεια ένα δημιούργημα των προγόνων μας. Ακυρώνει πάρα πολλούς ιστορικούς, ακυρώνει

έτσι πάρα πολλές σελίδες που έχουν γραφτεί για εμάς τους Έλληνες, είμαστε οι μοναδικοί που

έχουμε την μεγαλύτερη ιστορία την πιο μεγάλη και την πιο παλιά.

Και μάλιστα θα ήθελα να αναφερθώ κύριε Σουφλερέ ότι υπάρχουν πάρα πολλοί Τάφοι υπάρχουν

πάρα πολλά Κενοτάφια( υποσημείωση -Κενοτάφιο , υλικό που είναι ατεκμηρίωτο μπορεί να αμφισβητηθεί και να αφαιρεθεί

και μετά υπάρχουν και ολόκληρες Νεκροπόλεις, Όπως και στη δική μου Περιοχή εδώ στην

Κοζάνη στην περιοχή της Αιανής


όπου πραγματικά τόσα χρόνια είμαι 41 ενός ετών και τόσα χρόνια  δεν μπόρεσα, δεν μπόρεσα

να πάω γιατί οι τοπικές αρχές προσπαθούσαν να υποβιβάσουν το μεγαλείο αυτό της

συγκεκριμένης περιοχής. Όπου αποτελούσε και μάλιστα Βασίλειο του Μακεδονικού Βασιλείου 

η περιοχή της Ελίμειας,

            

 όπου βρέθηκαν πραγματικά υπέροχα δημιουργήματα, υπέροχα γλυπτά τα οποία θα προσπαθήσω, Θα προσπαθήσω εάν επιτρέπεται κιόλας Να αποσπάσω κάποιες φωτογραφίες έστω και από αυτοψία εμού  της ιδίας στον χώρο εκεί. 

Τώρα κυρία Γκιούρα θα πάμε σε ένα μικρό διαφημιστικό και να επιστρέψουμε και πραγματικά εδώ αξίζει τον κόπο να να δούμε από μία άλλη οπτική μάτια όλο αυτό που κάνουμε, σε όλες τις αυτές τις εκπομπές, που μας φέρνετε στοιχεία ότι, θα μπορούσαμε ως απόγονοι, όλων αυτών των προγόνων μας, να αναδείξουμε στο μέγιστο βαθμό αυτά τα δημιουργήματα, μέσα που διάφορους τρόπους, ντοκιμαντέρ, γνώσεις οι οποίες έχετε εσείς και πάρα πολλοί άλλοι, που κάνουν έρευνα όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια. Αυτό όμως δεν γίνεται, κάτι που θα έπρεπε να κάνει το Υπουργείο Πολιτισμού. Θα το δούμε όμως, θα το σχολιάσουμε αμέσως μετά το διαφημιστικό.  Κυρίες και Κύριοι σε λίγο και πάλι εδώ με την κυρία Γκιούρα Θεοδώρα



Επιστρέψαμε κυρίες και κύριοι εδώ στο στούντιο με την κυρία Γκιούρα και λέγαμε πριν λοιπόν

κυρία Γκιούρα ότι, το Υπουργείο Πολιτισμού έπρεπε να κάνει πάρα πολλά πράγματα, έχει μάλλον

τεράστιο έργο να κάνει αλλά δεν το κάνει για την ανάδειξη όλου του τεράστιου πλούτου του

πολιτισμού μας.

‘Όντως αυτή είναι η αλήθεια  το έχουμε δει εδώ και πάρα πολλά χρόνια από όλες τις

κυβερνήσεις που έχουν περάσει. Και εδώ δεν έχει να κάνει το ποιο κόμμα κυβερνά, είναι όλοι

μαζί μέσα στη Βουλή, όλοι μαζί νομοθετούν και όλοι μαζί αποφασίζουν. Όταν Λοιπόν βλέπουμε

ένα Υπουργείο Πολιτισμού το οποίο δεν παίρνει θέση σε  ότι έχει βρεθεί σε όλο τον πλανήτη,

όλα τα χρόνια, όχι μόνο τώρα,  δε μιλάμε μόνο για τώρα ενώ θα έπρεπε πραγματικά να

αναδειχτούν όλες αυτές οι δημιουργίες των προγόνων μας. Όλοι οι απόγονοι των προγόνων μας

που έζησαν και δημιούργησαν σε όλες τις περιοχές του πλανήτη. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν

περιοχές όπως  στη Κίνα η περιοχή του  Γιουνάν όπου Ελληνικές φυλές που ανάγονται από την

εποχή του Αλέξανδρου του ΩΜΕΓΑ,  βλέπουμε στη Συρία να υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι

Μιλούν ελληνικά και δη Κρητικά,  θα έπρεπε το Υπουργείο Πολιτισμού αν μη τι άλλο με όλες τις

πρεσβείες μας που βρίσκονται στο εξωτερικό, να προασπίζονται τα πνευματικά μας δίκαια και

την κληρονομιά  μας η οποία έχει βρεθεί σε οποιαδήποτε περιοχή του πλανήτη.


-Έτσι θα έπρεπε 


-Βλέπουμε σήμερα σήμερα να  υπάρχουν φωτογραφίες  διάσπαρτες από την Αίγυπτο, από τη Λιβύη, από την Έφεσο, από την Ιωνία μας, όπου Ιωνία μας είναι Βεβαίως ελληνικότατη και δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή Τουρκία όπως αναφέρονται διότι προσπαθούν μάλιστα, να καπηλευτούν και τα ευρήματα ως Τουρκικά, εδώ θα πρέπει να γελάμε, πραγματικά είναι για γέλια, όμως παρόλα αυτά θα τα δούμε ,θα τα δούμε στην πορεία ότι ούτε οι Υπουργοί Πολιτισμού έχουν βγει, ούτε Ευρωβουλευτές, ούτε Πρεσβευτές  και όλοι αυτοί είναι υπόλογοι απέναντι σε όλους τους ανθρώπους. Διότι όλα αυτά τα μνημεία, τα πνευματικά δικαιώματα, ανήκουν σε όλους τους ανθρώπους.

-Έτσι, έτσι ακριβώς να επιστρέψουμε λίγο στο σημερινό μας θέμα, αυτά λοιπόν τα δημιουργήματα βρέθηκαν σε πολύ χαμηλό ύψος 1,5 μέτρο είπατε ;;


   

Ναί, ναί Βρέθηκε σε μόλις ενάμιση μέτρο  το άγαλμα του  Κούρου το χάλκινο άγαλμα του Κούρου και της Κόρης και λίγο παρακάτω βρέθηκε και όπως είπαμε το δωμάτιο αυτό, το οποίο μέχρι και σήμερα δεν έχει, δεν έχει ανασκαφεί, και εδώ βλέπουμε την ολιγωρία

 Γιατί όχι κυρ΄ρα Γκιούρα;

Γιατί αυτό ήθελα να απαντήσω μόλις τώρα βλέπουμε την ολιγωρία των υπουργείων να χρηματοδοτήσουν, γιατί εκεί είναι το πρόβλημα, να χρηματοδοτήσουν τις ανασκαφές, ώστε να έρθουν όλα στο φως, προφασιζόμενοι προφανώς έλλειψη κονδυλίων;  προφασιζόμενοι προφανώς ότι δεν είναι μεγάλης ιστορικής σημασίας; διότι υπάρχουν και νόμοι, όπου αναφέρονται ότι αν κάτι είναι σημαντικό και έχει αξία, ενδεχομένως να εκτεθεί.

 Ποιος θα το κρίνει αυτό; Με ποια κριτήρια;

Κύριε  Σουφλερέ  πραγματικά αναρωτιέμαι  εάν αυτή  είναι η εργασία τους ή αν αυτό έχουν τοποθετηθεί να κάνουν.

Είδαμε και τι έγινε τι έχει συμβεί και  στην στην Αμφίπολη και 

σε πολλά άλλα σημεία κυρία Γκιούρα και πονάει πραγματικά από που να το πιάσουμε

Και πραγματικά βλέπουμε αρχαιολόγους να έρχονται σε διαμάχες μεταξύ τους. Και να διαφωνούν λέγοντας ο ένας τα δικά του, και ο άλλος τα δικά του. Και αυτό που είναι πραγματικά στη μέση, είναι το ίδιο το μνημείο που έχει ανευρεθεί, που πέφτει θύμα ουσιαστικά, θύμα αυτής της διαμάχης μεταξύ των αρχαιολόγων και του υπουργείου πολιτισμού και όλων των εφορειών αρχαιοτήτων που είναι υπεύθυνες για τις ανασκαφές Είδαμε τι συμβαίνει με τις αρχαιολογικές υπηρεσίες, είδαμε τι συμβαίνει με τις αρχαιολογικές εταιρείες και επίσης, εδώ αυτό που θα ήθελα πραγματικά να αναφέρουμε είναι ότι, για το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι  για τον τίτλο και την δόξα α ότι αυτοί ανακάλυψαν τον τροχό.  Ενώ υπήρχαν από πάντα τα μνημεία μας εκεί θα τοποθέτησα για να τα γλιτώσουν από τη λεηλασία κάποιων Βανδάλων και κάποιων αρχαιοκάπηλων΄;

-Υπάρχουν κάποια στοιχεία;  θάφτηκαν εκεί γι’ αυτόν τον λόγο;

-Μάλιστα κύριε Σουφλερέ. Και μάλιστα από την ίδια την πηγή του κυρίου Πασχαλίδη που σας ανέφερα πριν του Πασχαλίδη Κωνσταντίνου που είναι στο αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών. Αναφέρθηκε σε μία περίπτωση, ότι εκείνη την εποχή που έγινε η ανασκαφή των συγκεκριμένων αγαλμάτων που αναφερόμαστε βρέθηκε μαζί ένα νόμισμα παλαιάς κοπής Που ανάγεται στην περίοδο του 86-87 προ Χριστού.

 -Μάλιστα ενδιαφέρον

Οπότε, Από τότε η Αθηνά πολιορκήθηκε από τον Σύλλα, από τον Ρωμαίο Ύπατο Σύλλα όπου πραγματικά οι περιγραφές του κυρίου  Πασχαλίδη είναι συγκλονιστικές και αναφέρει  για μία τεράστια γενοκτονία όπου το αίμα το αίμα των σφαγιασθέντων από τον Σύλλα έφτανε μέχρι τον Κεραμεικό.

Και δεν είναι μόνο αυτοί που σκότωνε άλλοι άνθρωποι αυτοκτονούσαν απο απόγνωση  για να γλιτώσουν από τα χέρια του. Και θα δούμε πολλές τέτοιες γενοκτονίες στην ιστορία μας που συνέβησαν κύριε Σουφλερέ και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτό το αίμα που έχει χυθεί, γιά να ζούμε σήμερα εμείς ελεύθεροι, δεν τιμήθηκε από εμάς τους απογόνους. Δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη για όλες αυτές τις ψυχές που τόσο βίαια, κάποιοι τους έκοψαν το νήμα της ζωής τους. Αυτοί λοιπόν  οι άνθρωποι τότε, προκειμένου να σώσουν  τα αγάλματα, διότι γνώριζαν ότι η  μοίρα τους είναι προδιαγεγραμμένη και ότι έτσι κι αλλιώς θα έπεφταν στα χέρια των σφαγέων. Τα τοποθέτησαν κατά αυτό τον τρόπο κύριε Σουφλερέ, εξοικονομώντας πρώτα από όλα χώρο,  αλλά και γνωρίζοντας ότι αυτά, τα αγάλματα, στο πέρασμα των αιώνων θα σωθούν και κάποια στιγμή θα ξαναβγούν στο φως. Ενώ οι ίδιοι αυτοί που τα τοποθέτησαν εκεί γνώριζαν ότι ήταν θέμα χρόνου να ζήσουν.

Μάλιστα

Αυτοί που επέζησαν προφανώς από την καταστροφή, έφυγαν ή δεν έζησαν  για να αποκαλύψουν το χώρο στον οποίο, που ήταν κοντά στο λιμάνι, προφανώς τα τοποθέτησαν εκεί. Βέβαια άλλοι αναγάγουν το συγκεκριμένο περιστατικό σε άλλου, σε άλλης μορφής αρχαιοκαπηλία , που το 1854 συνέβη, καθώς ήταν στον Πειραιά 6.500 περίπου Γάλλο-Άγγλοι με τον Μπαρμπιέ ντε τινάν (Barbier de Tinan) με τον Γάλλο ναύαρχο ο οποίος ήταν διοικητής του Αγγλογαλλικού αποβατικού Σώματος

Οπότε, συνέβη τότε όλοι αυτοί οι οποίοι ήρθαν, περί το 1854 έφεραν μαζί τους και μία Πανδημία κύριε Σουφλερέ. Έφεραν τη χολέρα. 

- Μάλιστα 

Τότε ήταν η περίοδος, που ήταν σε εξέλιξη ο κριμαϊκός πόλεμος ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και οθωμανικής αυτοκρατορίας. 

Ναι 

Ήρθε λοιπόν ο ίδιος εδώ μαζί με το στράτευμα του, οι οποίοι απέκρυψαν ότι έπασχαν από ασθένεια και οι οποίοι έδωσαν ψεύτικα πιστοποιητικά ότι είναι υγιείς εγκαίνια της χολέρας όπως αντιλαμβάνεστε εξαπλώθηκε οι κάτοικοι έφευγαν για να σώσουν, για να σωθούν, για να σώσουν τους αυτούς τους σε άλλα νησιά και σε άλλες περιοχές και η πανδημία αυτή πήρε τεράστιες διαστάσεις. Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι στις μέρες μας πού ζούμε.

Ο συνειρμός εκεί πηγαίνει

Άρα Λοιπόν ενδεχομένως να τοποθετήθηκα τα αγάλματα εκεί και από τους κατοίκους προκειμένου να γλιτώσουν και αυτά και να μην πέσει στα χέρια των βαρβάρων όπως και να χει όμως το αποτέλεσμα είναι ότι τοποθετήθηκαν εκεί για να διασωθούν, και αργότερα…..

Πού βρίσκονται κυρία Γκιούρα, πού βρίσκονται τα αγάλματα σήμερα

Βρίσκονται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά κύριε Σουφλερέ από το 1983.

οποιοσδήποτε μπορεί να τα επισκεφτεί και να τα θαυμάσει  βέβαια την εποχή εκείνη λόγω του ότι ήταν πάρα πολύ σπάνια τα ευρήματα αυτά  και τα αγάλματα αυτά καθ’αυτα, όλος ο τύπος της εποχής, ακόμα και ξένα πρακτορεία, είχαν πέσει ας μου επιτραπεί η έκφραση με τα μούτρα, στο να έρθουν και να δουν τις εξελίξεις των εργασιών και μάλιστα το ποιοι έκαναν και θεσμοί της εποχής εκείνης όπως, ο τότε δήμαρχος Πειραιά ο τότε πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής,ο τότε βασιλιάς Παύλος μαζί με τον διάδοχο  γιο του Κωνσταντίνο.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση κυρια Γκιούρα  είναι ότι, αυτό το γεγονός στο πέρασμα των χρόνων μέσα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης δεν το συνάντησα πουθενά σε κανέναν βιβλίο ιστορίας, σε κανένα μάθημα, σε κανέναν τίτλο εφημερίδας, σε καμία ενημέρωση, Δε θα  θα έπρεπε αυτό να διδασκεται, ως ένα γεγονός που συνέβη κι ότι ήρθαν στην επιφάνεια όλα αυτά τα δημιουργήματα των προγόνων μας. Που βρίσκονται σε συγκεκριμένο μουσείο και να μας πήγαιναν ως μαθητές μία εκδρομή, να δούμε αυτόν τον πολιτισμό Δεν θα έπρεπε;;;

Φυσικά και θα έρθετε αλλά πώς θα γινόταν κυρίως σουφλέ από τη στιγμή που ακόμα και μέσα στο Υπουργείο της παιδείας μας και όχι μόνο του υπουργείου της παιδείας μας υπάρχουν επιτροπές αλλοεθνών οι οποίες κανονίζουν και ρυθμίζουν, ,αυτά που διδάσκονται τα παιδιά μας τα σχολεία ;;Και αυτά που διδαχτήκαμε και εμείς οι ίδιοι και να σας πω την αλήθεια το το βρήκα εντελώς συμπτωματικά το συγκεκριμένο άρθρο στα ψιλά γράμματα είναι ψιλά γράμματα ένα τόσο σπουδαίο γεγονός για την εποχή Και όμως απαξιώθηκε τόσο πολύ από τον από τους μεταγενέστερους θεσμικούς οι οποίοι δεν αποκάλυψαν ποτέ τίποτα και δεν ξέρω αν και οι ίδιοι οι κάτοικοι το γνωριζουν


                                                                                                    




 Και δεν φαίνεται τίποτα 

Μάλιστα Αναφερόμενοι στον Τινάν ο οποίος πραγματικά είχε καταστήσει τον Πειραιά σε πολιορκία σε κατοχή, είχε κατοχή στον Πειραιά μέχρι το 1857 του δώσανε  και το όνομα του στον Κηπο, Τινάνειο Κήπο που κ αυτό πρώτη φορά το έχω ακούσει. 

Μάλιστα από κει Λοιπόν πήρε το όνομά του ο Κήπος. Τα οξύμωρα της εποχής που βγαίνουν στην επιφάνεια 

‘Οπως συνήθιζαν , όπως συνήθιζαν.

Πραγματικά, αυτό όμως που συνεχίζει να μου κάνει εντύπωση είναι, αυτή η οξύμωρη κατάσταση το να είσαι στην Ελλάδα, να είσαι σε αυτόν τον Ιερό χώρο, να ξέρεις ότι από κάτω από τη γη που πατάς υπάρχουν όλα αυτά τα δημιουργήματα και να μην κάνεις κάτι για να τα φέρεις στην επιφάνεια.

  Γι΄ αυτόν τον λόγο κύριε Σουφλερέ Θα το δούμε πιο αναλυτικά σε επόμενες εκπομπές, οι προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα της Ελλήνων Συνέλευσις δίνουν πάρα πολύ μεγάλη βάση σε όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα που έχουν ανασκαφεί αλλά και θα ανασκαφτούν στο μέλλον, διότι η Γη μας μιλάει, η γη που μας φιλοξενεί είναι γεμάτη από τη μνημεία και αγάλματα που κείτονται μέσα στη γη, μέσα στο χώμα και έχει δώσει πάρα πολύ μεγάλο βάρος στην ανεύρεση, στην ανέγερση όλων αυτών των μνημείων, Όπου δολίως μάλιστα από πάνω τους τοποθετήθηκαν κτίσματα.

 Μάλιστα όλα αυτά λοιπόν τα δημιουργήματα, κάτι έχουν να μας πουν, κάτι έχουν να μας δείξουν ,κάτι έχουν να μας μεταφέρουν από εκείνη την εποχή που δημιουργήθηκαν, και θέλω να σας ευχαριστήσω σε αυτό το σημείο, γιατί φτάσαμε και σήμερα στο τέλος της εκπομπής. Πραγματικά ο χρόνος μαζί σας περνάει πάρα πολύ γρήγορα και δεν ξέρω, αν έχουμε τόσα στοιχεία που μπορούν να πληροφορήσουμε τους τηλεθεατές μας, θα ξανακάνουμε όμως αρκετές εκπομπές. Εδώ θα είστε μαζί μας, σας δεσμεύω ουσιαστικά, για να δούμε και να δώσουμε ότι στοιχεία έχει η έρευνά σας, στους τηλεθεατές μας.

 Ήταν  Τιμή μου και είναι καθήκον,  όχι μόνο δικό μου αλλά, καθήκον όλων μας και όλων  των υποψηφίων βουλευτών της Ελλήνων Συνέλευσις. Όπου αυτό ακριβώς πράττουν, τεράστιες έρευνες με τα εξής στοιχεία και αποδείξεις, κάτι που επιτέλους όλοι οι Έλληνες πολίτες πρέπει να μάουν. Πρέπει να μάθουν για να πάψουν να πιστεύουν σε όλα αυτά τα ανδρείκελα.

Εδώ, γίνεται τεράστιο έργο πραγματικά.    Κυρία Γκιούρα σας ευχαριστώ και πάλι 

Κι εγώ σας ευχαριστώ 

Να είστε καλά καλή συνέχεια.    Κυρίες και Κύριοι άλλη μία εκπομπή έφτασε στο τέλος της. Θέλω να σας προτείνω να δείτε λίγο τα κυβερνητικά κτίρια, όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο.Δείτε  λίγο τα κτίρια που στεγάζουν τη δικαιοσύνη, μάλλον τα δικαστήρια, γιατι η η δικαιοσύνη είναι κάτι άλλο. Δείτε πως είναι η πρόσοψή τους.  Ο  λόγος είναι ότι  έχετε να δώσετε μία απάντηση σε αυτό. Ψάξτε λίγο, ψάξτε να δείτε λίγο για ποιον λόγο χρησιμοποιούν τον Ελληνικό πολιτισμό σε όλα αυτά. Μιλήσαμε για μία γνώση με την κυρία Γκιούρα σε άλλες εκπομπές, που  ψάξτε λίγο και θα δείτε πραγματικά υπάρχει μία τεράστια γνώση πίσω από όλο αυτό φαίνεται σαν πρώτη εικόνα.

 Καλή συνέχεια σε όλους μέχρι την επόμενη εκπομπή!. 


επιμελεια -απομαγνητοφωνηση : ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΕΚΛΑΡΗ


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ 

ΤΑ ‘’ΕΥΡΗΜΑΤΑ’’ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ


 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου