Σελίδες

Η ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ...

 Σκάνδαλο με Big Business της Αλεξίας Μπακογιάννη: Τι κρύβει η κόρη της Ντόρας

Ποιο το μυστικό της Αλεξίας Μπακογιάννη;

Με πελατολόγιο που περιλαμβάνει από τον Παπαστράτο μέχρι την Uber, η Αλεξία Μπακογιάννη, υπεύθυνη της ΑΙΑ RELATE, δείχνει ότι ανήκει στη νέα γενιά γόνων επιφανών οικογενειών που δεν θέλουν να κληρονομήσουν την εκλογική πελατεία αλλά αξιoποιούν το πολιτικό κεφάλαιο της οικογένειας για επιχειρηματικούς σκοπούς.

H κόρη της πρώην υπουργού Εξωτερικών και ανιψιά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, αφού θήτευσε στο γραφείο της μητέρας της και στη συνέχεια στον φιλικό στην οικογένεια Μητσοτάκη Ομιλο Φιλίππου, στον τομέα των επενδυτικών σχέσεων με το Χρηματιστήριο, ίδρυσε την AIA RELATE Α.Ε. ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, της οποίας είναι πρόεδρος. Το site της εταιρίας αναφέρει ότι η ΑΙΑ επιδιώκει να είναι «strategic partner» των πελατών της και όχι απλώς «strategic consultants».

Αν και όσοι γνωρίζουν την Αλεξία Μπακογιάννη έχουν να λένε ότι είναι ικανή, φιλότιμη και εργατική, έχουν επιφυλάξεις για το αν το πελατολόγιο της εταιρίας της θα είχε αυτή την έκταση εάν δεν υπήρχαν το οικογενειακό όνομα και οι διασυνδέσεις που προσφέρει με τμήματα τόσο του δημόσιου τομέα, άσχετα από την εναλλαγή των κυβερνήσεων, όσο και της επιχειρηματικής κοινότητας.

Οι κακεντρεχείς του χώρου λένε ότι η AIA, πέρα από επικοινωνιακές συμβουλές και διαφημιστική προβολή, προσφέρει «προστασία και προσβάσεις». Ενδεικτικό της οικογενειακής διάστασης που έχει η εταιρία είναι ότι στο ξεκίνημά της στο Δ.Σ. εμφανιζόταν και ο υιός της Ντόρας Μπακογιάννη και νυν περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος Κώστας Μπακογιάννης.

Κάπως έτσι στην αγορά ακούγεται ότι η Ντόρα Μπακογιάννη βρίσκεται πίσω από πολλές από τις δουλειές που παίρνει η εταιρία αλλά και από τις συμβουλές προς τις επιχειρήσεις που αναλαμβάνει η ΑΙΑ RELATE. Επίσης ότι η πολύπειρη πολιτικός παίζει ρόλο στη διαχείριση των διαφημιστικών κονδυλίων, κατά τρόπο που βοηθούνται φιλικά προς την οικογένεια μέσα ενημέρωσης, ενώ αποκλείονται τα μη αρεστά.

Στο πελατολόγιο της ΑΙΑ RELATE κατά καιρούς έχουν εγγραφεί οι Εμπορική Τράπεζα, MISKO και Barilla, ΑΝΕΚ Hellenic Seaways, Unilever, όμιλος Καράτζη, Sprider Stores, όμιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ, Ernst & Young, όμιλος ΡΟΚΑΣ-IBERDROLA, Euromedica, όμιλος Σφακιανάκη, ΟΠΑΠ, Ομιλος ΑΒ Βασιλόπουλος. Η οικονομική κρίση από το 2010 και μετά επηρέασε όλο τον κλάδο, ωστόσο η AIA RELATE την αντιμετωπίζει με μικρές ζημιές και ενισχύει το μερίδιό της στην αγορά, όπως λένε οι υπεύθυνοι, «βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες προς τους πελάτες».

Στις αρχές του 2017 η ΑΙΑ RELATE ανανέωσε τη σύμβαση που είχε με την Παπαστράτος από το 2016. Επίσης, έχει κομμάτι της επικοινωνίας του μεγάλου project της ανάπλασης του Ελληνικού μαζί με άλλες εταιρίες του κλάδου. Ακούγεται ότι έχει στρατηγική συνεργασία και με τη Fraport, της οποίας οργάνωσε και τη μεγάλη εκδήλωση με την ευκαιρία της σύμβασης παραχώρησης των 14 αεροδρομίων. 
 
 
 
 
Η δουλειά με την Uber (των ταξί) και η στάση της Νέας Δημοκρατίας

Εσχάτως ακούγεται ότι η εταιρία της Αλεξίας Μπακογιάννη έχει πάρει τη διαφημιστική προβολή της εταιρίας Uber, που αποτελεί κόκκινο πανί για τον κλάδο των ταξί.

Η εταιρία με έδρα την Καλιφόρνια αποτελεί «μαύρη τρύπα» ως προς τη διαχείριση των οικονομικών της, αφού όλη η δραστηριότητα ρυθμίζεται μέσω εφαρμογής του internet, με αποτέλεσμα, ενώ οι οδηγοί ταξί χάνουν πελάτες, η εταιρία να μην αποδίδει φόρους στο Ελληνικό Δημόσιο.

Την πολιτική υπεράσπιση της Uber έχει αναλάβει η Ν.Δ. Υπέρ της έχουν επιχειρηματολογήσει η Ντόρα Μπακογιάννη, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, και πιο σθεναρά ο έντονα νεοφιλελεύθερος αναπληρωτής εκπρόσωπος του κόμματος Κώστας Κυρανάκης.

Την Uber και τις διασυνδέσεις της καθώς και την ενδεχόμενη συνεργασία της ΑΙΑ εξετάζει, πέρα από το συνδικάτο των ταξί, και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών.

 


 

Οι απευθείας αναθέσεις (ύψους 670.000 ευρώ) από τον προφυλακισμένο Μαρτίνη του Ερυθρού Σταυρού!

Στα μελανά σημεία της ΑΙΑ RELATE ήταν η επαγγελματική συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό επί προεδρίας του Ανδρέα Μαρτίνη, ο οποίος τώρα είναι στη φυλακή.

Σύμφωνα με το πόρισμα των Ελεγκτών Υπηρεσιών Υγείας, η εταιρία και ο Ερυθρός Σταυρός είχαν συνάψει τρεις συμβάσεις συνολικής αξίας 670.000 ευρώ.

Για το 2009 οι ελεγκτές αποκάλυψαν ότι η εταιρία είχε εισπράξει 235.000 ευρώ για να προβάλει τον έρανο του Ερυθρού Σταυρού, χωρίς να υπάρξει διαγωνιστική διαδικασία. Η Αλεξία Μπακογιάννη απάντησε ότι το ποσό αυτό διατέθηκε για τα έξοδα της διαφημιστικής προβολής και όχι για αμοιβή των συνεργατών της εταιρίας.

Στο παρελθόν η ΑΙΑ είχε συνεργαστεί στην προβολή της Εμπορικής Τράπεζας με την εταιρία ενός άλλου γόνου «γαλάζιας» οικογένειας, της V+O του Θωμά Βαρβιτσιώτη, αλλά η συνεργασία δεν πήγε καλά.

Οι παροικούντες τη γαλάζια Ιερουσαλήμ λένε ότι εσχάτως η αντιπαράθεση αναζωπυρώθηκε, καθώς ο υιός Βαρβιτσιώτης πήρε τη συνεργασία στον επικοινωνιακό και τον διαφημιστικό τομέα με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, δουλειά που, όπως λέγεται, ήθελε και η ΑΙΑ, αλλά τελικώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης το απέφυγε για ευνόητους λόγους.

ΠΗΓΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

ΠΗΓΗ
https://newgavridi.blogspot.com/2021/04/blog-post_20.html

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου